Städat och klart!

Hejsan!=)
Nu har jag äntligen städat mitt rum, och jag tror att det blev fint faktiskt (:
Ikväll så ska jag, mamma och Lenny hyra en film. Om ni undrar varför jag inte nämnde pappa så var det för att han är och jobbar.
Ja, vad kan jag mer skriva... Jo, kanske att på onsdag så ska jag, mamma och mormor. Och kanske lenny ( han har inte bestämt sig än ) då ska vi fara till Jönköping i en vecka. Och jag kanske kommer att blogga där!
Ha en fortsatt trevlig eftermiddag!
Min outfit idag! :D
Så här ser jag ut när jag försöker att vara fin xD

Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Sv: Tack såå mycket!! Härligt att höra!

Jodå, det är prima med mig idag, har varit och shoppat(bilder ligger på bloggen), och då e man alltid glad :D



Vad har du hittat på idag då? ^^

2010-07-16 @ 16:11:55
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0